bra koll

Först: SATAN vad ont i ryggen jag har! Inge kul alls :(

Sen så ska jag bara kort säga att jag och Bella gick runt i cirklar när vi försökte hitta dit vi skulle idag. Seriöst runt i en cirkel då vi efter att ha gått runt i 20 minuter sökte vägbeskrivning på min mobil. Vi stod på en plats och mobilen sa åt oss att gå en bit, svänga höger och sen gå en bit. Svänga höger igen och så gå en bit, och svänga höger igen.. Det var då vi hamna på exakt samma ställe som i början!.. och efter det stod det, sväng vänster. Och ja, där var det. Och där hade vi stått och irrat runt och gått förbi sådär ngr gånger xD Så jävla dåliga!
Vettefan om det gav oss så mkt idag, var bara en grundgrej, så vi måste boka nya möten med rådgivning och anmäla oss till seminarium för budget och affärsplan typ. Jaha när ska vi börja kliva framåt egentligen?

Annars då? Jo jag har glott på förhäxad på projektorn sen jag kom hem strax innan 4. Så tar en liten paus vid datan nu xD.. och om ett tag kmr Malin och Pelle hit och då blir det Gladiatorerna och sen film! :) Trevligt med sällskap! :) 

Ska fan slänga in ngn random bild som jag har på externa. Bara för att det har varit så många bildlösa inlägg nu efter varandra ;O
Blev en på mig och älskade Malin<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår stumpan <3

2013-03-23 @ 10:18:12
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0