Ont i magen

Jag är van att ha en chef som blir sur om man ringde på morgonen och sjukanmälde sig, men det behöver jag inte vara längre. Min nya chef är av allt jag ännu sett så himla bra!
Nu är jag förvisso på väg till jobbet trots magont, men det beror på att Tesso är bortrest och ena praktikanten är hos läkare. Så ja, jag ställer upp, men helt ärligt känns det bra, eftersom dem -inte bara chefen utan även Linda- ställer upp och arbetar extra utan sura miner och med en tacksamhet för att jag trots att jag inte mår bra kmr in och underlättar för dem. Så ja, mitt nya jobb är grymt, tack vare duktiga och härliga hundar, samt all personal som faktiskt bryr sig om en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0