Mini Aussies!

Sov hos mamma och pappa igår och såg på Lets dance finalen med dem och syster. Så jävla bra att Markoolio vann ;D haha. 

Idag har jag, syster och mamma varit och besökt Daloro kennel med mini aussies! :D Så himla mysiga hundar! och uppfödaren var supertrevlig och verkade ha samma tänk som jag själv angående hundar. Sen så.. hade hon ju även valpar!! 7 veckor gamla! Gissa om man dog lite ;D hahah. 13 stycken sötnosar som alla var sociala och framåt och ville ha kel eller busa med en :D åhhh!<3 Dessutom blev man ju kär i hennes vuxna hundar också, roliga var att den jag gillade mest var den tik som ska paras nästa gång. Så fort hon löper. Vilket innebär att det kanske blir en kull till i höst, och well.. ja jag anmälde mitt intresse till den kullen :D sen får vi väl se, men tror absolut att rasen är ngt för mig! Sen så har jag inte gett upp angående att någon gång ha en staffe, men det får bli sen ngn gång helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0