Kryssning birka

Jag har totalt glömt bort att skriva blogg idag. Hade ju tänkt skriva om kryssningen och lägga in bilder! Men har sedan jag kom hem varit upptagen med att ta ut dreadsen ur håret mitt, samt sett på serier och film x) det tog mig nästan 4 timmar att få ur alla dreads, och well nu känns det tomt, men ganska skönt också :p blir lugnt dreads fler gånger iaf ;)

Iaf, om kryssningen, så grym kryssning! Var lite svårt för jag ville umgås med alla, så hade jag kunnat hade jag varit delad i typ tre x) men jag löste det genom att växla lite emellan alla. Tyckte bäst om när alla var på en och samma plats ;) hahah.
Blev iaf en hel del drinkar, lite spelande på maskinerna, dans och pratande. Hade det hur trevligt som helst, och förutom mitt dilemma att vilja umgås med alla, så var det enda negativa att jag efter buffén i fredags fick värsta huvudvärken, samt att båten hade väldigt dåligt utbud med mat. Annars hur bra som helst, med super sällskap! Yes jag är nöjd :)

Slänger upp ngr bilder nu, och så lär det komma fler imorrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0