Arbetsveckans sista två dagar

Jag och Linda hade en lugn dag på jobbet igår. Vi båda var trötta och sega, så vi tog ca en timmes promenad med hundarna och sen låg vi och sov tillsammans med dem i nästan 2 timmar! Så sjukt skönt! :) fast på eftermiddagen var det städning som gällde! Och så blev det inget hundmöte för mig :( dem ringde och avboka då matten var lite osäker på om hon verkligen ska byta dagis. Var ju skönt på ett sätt att slippa, eftersom jag var lite nervös över det hela. Men samtidigt synd för hade velat haft det och fått mitt första möte överstökat! Hade dessutom peppat mig själv asmkt inför det mötet. Men men, en annan gång helt enkelt x)

Det innebar iaf att jag fick sluta 16, så åkte direkt till skarpnäck där Rose och Johan plockade upp mig med bilen :) vi badade och så grillade vi, samt fixade lite på deras kolonilott! Hur mysigt som helst :)

Efter det åkte jag till gamla dagiset för att snacka skit med flummänniskorna<3! Kom dit typ vid tio och vi snackade ett bra tag. Så vid halv ett skulle vi se skräckfilm! Jag var dock så sjukt jävla trött så halvsov under större delen av filmen xD vaknade till då och då av att ngn skrek xD haha!
Sen sova, och ja då var väl klockan typ halv tre..! ;) somnade iaf direkt!

Åt frukost med dem på dagis och sen till bussen som äntligen går igen! Så direktbuss till jobbet i en halvtimme, nice!
Lite kortare promenad på en timme idag också, och sen vila i typ en timme med hundarna! Skönt att avsluta veckan så :) hoppas bara dem sköter sig under stängningen så kmr jag vara en mycket glad Sandra ikväll x) hahah.

Ikväll blir det serier och typ sova ganska tidigt! Imorrn är det kryssning med Cicci och Bella!! :D i like!
Jao och bilder från dagen kmr kanske ikväll ;) eftersom mobilen inte är så förtjust i att lägga upp dem :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0