2 dagars arbetsvecka

Så var arbetsveckan slut! 2 dagar är väl lagom? ;D hahaha.
Igår var jag social med brur efter jobbet. Vi spelade tv-spel och såg på film :) Käkade pizza och paj, nyttigt oh ja! ;D Under kvällen igår började jag känna mig sjuk, med snorig näsa och senare också lite ont i halsen. Inge bra! Så idag var det lite värre, och jag kände mig sådär seg och tung som man gör när man är sjuk. Trots detta åkte jag till jobbet, eftersom det bara skulle vara jag och min chef fram till lunchen. Sedan skulle jag stänga tillsammans med en praktikant. Lite annorlunda just nu, eftersom Tesso åkte utomlands idag ;D

Iaf, så var Jennyfer (chefen min) snäll och tog extra promenader och matade hundarna så att jag kunde vila! Så snällt :D sen kom inte praktikanten för att hon var sjuk ;O hahah. så jag fick stänga själv. Valde det dock, för Jennyfer frågade om vi skulle fråga Ida (en annan praktikant) att komma över från andra lokalen och stänga med mig. 
Men iaf, gick hur bra som helst på stängningen, och jag kunde dessutom vila från strax efter 15 till 16! Skönt!

Nu mår jag bättre, och har nyss ätit en god middag -hamburgare- med Ronja :) nam nam! Imorrn är det kryssning som gäller! Oh yeah :D
så ser jag ut i huvudet nu! :D kmr väl fler bättre bilder på det sen ngn gång :) efter kryssningen skulle jag tro ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0