Onsdag

Bra dag med ngr få negativa toner. Syster kom till dagis och gick promenad med mig, det var treeeevligt! :D sen att fyra av sex hundar var pain in my ass gjorde det liiiite jobbigare.

Hem släpandes på Tussans 12 kilos fodersäck ;O satan jobbigt det var! Tur syster var snäll och tog hundarna på vägen hem :) taaack igen!
Hem och glo på one tree hill, snart klar med säsong 5! Fick världens huvudvärk men lyckades trots detta ta mig ut på en timmes kvällspromenad med syster och våra tre hundar ;) väl hemma fick jag klippa bort typ tuggummi från Tussans ena tass, för att sedan hoppa in i duschen. Nu ligger jag och ser på mer one tree hill! Ont som satan i axlar, nacke och huvud :( hoppas det blir bättre med ngr timmars sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0