One tree hill maraton

Ja ibland kmr det blää-inlägg. Alla har väl sådana dagar när allt bara känns blää.
Har haft ont i huvudet lite till och från hela dagen, och ryggen min har dödat mig ett flertal gånger x) men annars blev dagen bättre. Jag såg på one tree hill -på tvn eftersom snälla Tebbs lånade ut sina säsonger till mig :D- samt har varit ute med hunden 2x 50min. Ja utöver rastningar alltså xD haha. Andra promenaden gick jag iaf förbi söderberga, tkr det är ganska roligt att promenera där eftersom man bodde och gick i skolan där förut. För många år sen.

Men iaf. Tittade även på film under dagen, Warm bodies, helt okej men lite småskum ;p men joo, lite söt också och helt klart sevärd :)
Men nee. Är trött så ska sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0