Nervös och så... Glad

Har inte varit nervös på hela dagen, skönt! Men nu när ägaren med den nya hunden kan komma när som helst så är jag nervös. Har lite ont i magen och huvudet :( aww kan hon bara komma hit NU så jag får köra igång och bli av med mitt första kundmöte!!
Tror det kommer gå bra, känns som det. Lär ju inte va värre än när det för typ en timme sen ringde en tjej hit som pratade engelska..! Hahah hade nog varit ganska roligt att höra mig själv prata superfin svengelska! XD speciellt underhållande

....

*kundmöte*
....

..när jag skulle bokstavera mailen xD haha! Och sista hunden gick 17.35 så nu åker jag från jobbet! :D skönt med helg och mitt första möte avklarat! Gick väldigt bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0