Längs vattnet

Långpromenad med Nadja och hundarna avklarad! 1 timme och 40 minuter var vi ute totalt :) promenerade längs vattnet bort mot hässelby badet. Samma runda som vi tog med Nova förra helgen. Så mysigt att gå längs med vattnet :D

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och glor på lite tv! Skönt att ta det lugnt efter lång promenad :) Brur ska tydligen komma hit en sväng sen också, trevligt!

Btw så insåg jag att kissfläcken imorse lika gärna kan ha varit vatten. Stellas husse sa att hon kan hetsdricka och då kan spy upp det. Kan ha varit vatten alltså, men är inte säker. Tkt inte det luktade imorse, men nu när jag la det i tvätten hos mamma så tkt jag att det luktade.. Så jaa. Ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0