John blund var är du?

Bra dag på jobbet med Linda :) regnade satan så just nu sitter jag på t-banan med dyngsura fötter som kliar. Usch!
Annars mysigt med regn :) är så skönt att promenera när det knappt är ngt folk ute! Jao fast ännu mysigare att ligga torr inomhus och se ut på regnet ;) haha.

Blev vila under dagen eftersom jag är så jävla trött. Sovit dåligt i tre nätter i rad. Svårt att somna :( hoppas det går bättre ikväll!

Hade iaf ett möte med ny hund idag, skulle haft två men en ställde in. Och well imorse hade jag bestämt mig för att vara en kyckling och byta med chefen så att hon tog mötet. Men ändrade mig sen, kanske kändes lättare när det bara var ett?
Det gick iaf hur bra som helst! Supertrevligt par med en söt fralla ;D behövde dessutom knappt titta på min fusklapp, utan kom på det mesta man skulle säga utan den! :D flöt på väldigt bra, och jag var knappt nervös innan heller! Skönt!

Bjuder på två bilder på sötvovvar från idag! :) om mobilen vill lägga upp dem. Den strular ibland med bilder :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0