Ingen flock längre

Pappa kom och hämtade Tussan strax efter 9 imorse. Blev genast lite tomt i lägenheten!
Vid 10 sen var det Novas tur. Mötte hennes matte uppe vid v-by.

Handlade lite frukt och annat och gick sen hem. Stella fick va ensam kanske 15 min då syster åkte till grönan, och jag tror att hon kan ha ylat lite? Är inte säker för när jag stannade upp i porten för att lyssna så var det tyst. Så jaa, ingen aning faktiskt x)
Men, men. Vi gick nästan direkt ut på en timmes promenad. Blåste nästan bort men det var ganska härligt med blåsten då jag gick ganska fort. Pausade promenaden lite i en skogsdunge och lekte lite med Stella! Hon fick vara kopplad för säkerhets skull, men vi hade roligt ändå :)
Senare ska jag ev ta långlinan med ut till gräsmattan här utanför och leka lite mer med henne! Kanske se om man kan träna lite lydnad så hon får använda hjärnan lite ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0