Ingen bra dag

Idag är inte en bra dag för mig. För det första har jag ont lite överallt. Främst i huvudet, men även i ryggen, lite i benen och foten, samt axlar och nacke. Tror inte min kropp gillar att sova på fel sida av sängen.

Sen är tankarna åt helvete just nu. Kanske blir jag ärrad av att titta så mkt på serier? Eftersom jag plötsligt finner mig själv vilja ha det dem har.

Jag känner en lätt ångest över saker som jag inte borde känna då inför alls. En avundsjuka -eller snarare svartsjuka- när folk gör roliga saker med andra. En vilja va den där personen som andra sätter först. Som andra frågar först. Jag har ingen anledning att känna så, eftersom jag så många gånger blir tillfrågad, men så ofta tackar nej. Så joo jag vet ju att det är mig det är fel på, men det är svårt att ändra på sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0