Hundlivet fortsätter

Ganska seg dag. Efter att Stella kom vid 12 så promenerade vi en sväng och satt sen inne ett tag och spelade kort jag, Sara och Nadja! Hem till mamma för att syster skulle städa hos råttorna och där blev det mkt tv-tittande. Hundarna har inte gjort mkt alls idag, fast Stella och Tussan fick följa med en sväng ner på dagis för att springa av sig lite :) Stella lekte lite hårdare än Tussan, men Tussan verkade tycka det var roligt ändå så det gick bra.

Får se om hundarna får en lite längre promenad senare ikväll (inatt), men annars får dem klara sig idag helt enkelt :) imorrn ska Sara åka och lämna Nikki, och jag skulle ha lämnat Nova men hennes ägare ringde idag och sa att hon kmr hem sent imorrn. Undrade om det var okej att jag har Nova tills på tisdag, så imorrn har jag alltså 3 hundar själv x) hahah. Får se vad jag hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0