Feeling good

Igår grillade vi på gamla dagiset och hade skräckfilmskväll! Vi hann dessutom med att bada en sväng efter vi grillat! Hur mysigt som helst! :)

Idag var det min och systers onyttiga dag, så kan säga att jag ätit vääääldigt onyttigt ;D bland annat drömrulltårta, pizza, tacos, läsk, tårta och godis! Så sjukt onyttigt, men så sjukt gott!
Firade pappa så vi var 8 pers hemma hos dem och åt tacos och sen tårta :) mamma, pappa, syster, jag, tebbs (hon kom hit idag och åker hem imorrn), alex, nadja och tonie :) treeeevligt! Alex hade Pontus också så han och Stella fick springa en kort stund på dagis också.

Vid 8 tiden på kvällen bestämde vi (jag, alex och tebbs) oss för att gå på bio i byn och se Wolverine! :D Tonie var också på så vi fyra körde på spontanbio! :) riktigt bra film, även om man hade en del åsikter om allt x) hahah som vanligt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0