Dålig start på dagen

Morgonen har spenderats åt att städa i typ en timme. Stella är inkontinent, hon får medicin för det till maten som gör att hon inte läcker, men hon äter väldigt dåligt. Så imorse var det typ kiss i halva lägenheten. På båda mattorna, i korgen och på hennes filt, på golvet i små fläckar samt så har hon väl legat i det så hon hade världens blöta fläck på hela rumpan. Var bara att duscha av henne. Det var iaf en bra sak, att hon stod helt stilla i badkaret!
Ut och rasta henne och när vi kom in så fick hon medicinen separat. Så hoppas jag slipper en liknande morgon!

Men såå jaa, min morgon har inte varit den bästa. Så nu unnar jag mig ett avsnitt av one tree hill och lite frukt innan jag ska ut och gå med Stella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0