dagen börjar lugnt

Sara är nu på väg att åka med Nikki. Pappa kmr och hämtar henne, lyx! ;) 
Själv ska jag mata hundarna så fort hon gått, och sen diska! Slå in pappas present, och sen blire nog lite serietittande en stund. Ska försöka ragga med mig ngn på en långpromenad med hundarna också. Har smsat Jenny men får se om hon svarar. Annars tänkte jag höra med Nadja vad hon har för sig. Och well, annars får jag helt enkelt gå själv med dem 3 sötnosarna!

Lite irriterad bara för imorse så hade Stella kissat i soffan 0.o Hon är i för sig inkontinent men har medicin som ska göra så hon inte läcker. Till maten, som hon självklart inte åt igår. Så kanske därför. Men sist jag hade henne åt hon också dåligt, och då läckte hon inte. Så får väl se om hon inte äter nu när jag ger frukost så kanske jag får ge henne sin medicin separat. Vill inte behöva torka kiss varje dag :( speciellt inte i soffan!
Men annars gåre bra med henne :) Hon är oerhört söt och väldigt livlig! 

Men nee, nu gick Sara så nu ska hundarna få frukost och jag ska sätta igång med disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0