Bättre än början

Efter den jobbiga morgonen så blev min dag riktigt bra!
Jag gick ut med Stella men vi båda dog lite i värmen så det blev en ganska kort en. Så jag åt lunch och såg på lite mer one tree hill, innan jag vid halv 4 tiden gav mig ut i värmen igen. Denna gång med sikte på vattnet! Stella badade lite och jag gick i med benen bara. Skönt iaf! Promenerade hemåt och mötte upp syster i byn där jag handlade lite mat till kvällen. Totalt var jag ute i nästan exakt 2 timmar, härligt!

Ganka direkt efter vi kommit hem så kom Alex och Jenny hit! Dags för våran torsdags-filmkväll! :) jag gjorde middag -hamburgare ;p- och så satte vi oss framför tvn. Vi hann med två filmer, Master and commander och killers! Anton kom också till typ mitten av första filmen och Alex åkte hem när den var slut. Stackarn jobbar imorrn medans vi andra har semester ;D haha.
Men iaf, bra dag och kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0