vårberg oh yeah

Skiter nog bestämt i dem där fakta sakerna från listan. Orkar inte ;D haha.
Annars då? Jo jag och syster sov hos brur igår. Var astrevligt! Blev en rundtur i skärholmen centrum för att leta efter clas ohlson eller liknande butik då han skulle köpa en dammsugare :P vi klev typ runt hela byggnaden i jakten, men lyckades sen hitta affären! :) Så en ny dammsugare köptes in av brur.
Blev asgod mat, kött och potatisgratäng med vitlöksbröd! och sen också paj till efterrätt :) Men det absolut bästa var att vi spelade Heroes 3 på datorn i 6 timmar ;D var så jävla roligt! Så nu ska jag prova om det funkar att fixa det till datorn min :) Då vet jag vad jag ska göra ikväll iaf ;D hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0