saknar att ha hund

Idag har jag med hjälp av moster fixat a-kassa kort. Så man får pengar sen ;) Sa dessutom upp mig på det där deltidsjobbet jag fick. Det var inte något för mig helt enkelt.

Tog kontakt med en tjej igår som har en supersöt blandras hund. Dogo argentino och amstaff. Ska träffa henne på fredag och se om man kanske blir dagmatte till den :)
Har dessutom hört av mig till Ninja och frågat om hon fortfarande är i behov av dagmatte till Aiira :) Helst vill jag ha en hund på deltid, eftersom jag saknar det där med sällskap under natten och sista kvällsrundan och sådär. Eller att sova över hos ngn kompis och ha hund med sig. Men får klara mig med daghundar ett tag ;) Fast ahh, från och med måndag ska jag ju jobba på hunddagiset i två veckor. Vikariera för Bella som åker till USA :P Ska bli mysigt att träffa alla söthundar igen! :D

SötAiira! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0