oh yeah.

Försökte ringa läkarhuset för att boka tid för att ta bort skruven i andra foten.. men dem öppnar inte förrän på måndag ;O får se när det blir av. Enda positiva är iaf att denna skruv inte gör ont, vilket den andra gjorde. Dock så känns den, och jag vill bara bli av med den så jag kan få blir "klar" med fötterna ;P

Börjar reda känna en svag känsla av rastlöshet i sinnet.. trots att jag ganska nyligen kom tillbaka efter att ha varit i v-by med moster. Det blev dock bara en timmes vistelse. Men ahh, funderar på att sätta på HÖG musik och köra lite träning. Kanske lika bra att göra det innan jag tappar ork och typ lägger mig för att se på film eller så. Man blir ju så jävla seg av sånt x) Ja idag vill jag -trots det supertråkiga vädret- ha en hund att promenera med. Usch vad jag saknar att ha hund ;O

Men, men.. slänger in ngn bild här, sen SKA jag träna, och senare ska jag nog sortera lite bland mina bilder :) kanske lyckas leka lite i ps också.. var så grymt länge sen jag gjorde det :O haha.

flummig cambild ;D min externa har typ börjat strula.. måste köpa ny :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0