Nyår 2012

Var fest hos Alex med fint folk! Grymt roligt med spel såsom Uno, Singstar, kortspel och Fia med hut! Dessutom god mat, dans och glatt humör :D
Smällde satan hela kvällen tkt jag, enligt mig synd då jag bara tkr man ska få skjuta vid tolvslaget.. men, men. Var trevligt och roligt hela kvällen, och det kändes som om alla var på superbra humör :)
Jag och syster sov kvar hos Alex, vi kom väl i säng halv 5 eller ngt sånt imorse ;D maha. Så idag har vi hjälpt Alex städa och diska, samt spenderat tid till tv spel :)
Syster och jag drog sen vidare hem till mig, där vi nu kör Men in Black maraton och roar oss med att fixa lite collage bilder på en sida hon hittat :P Bra första dag på 2013! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0