Måndag

Blev kvar hos mamma och pappa ganska länge igår. Var social med SaraX2 och Alex :) Vi spelade massa wii :D
Får kolla hur lång tid det tar att gå till hunddagiset en annan dag. Vettefan när dock ;D

Annars då? Jo idag har jag jobbat -en väldigt bra jobbdag- och sedan varit hos Ronja och ätit samt sett på Hamilton 2 med henne och Timmy :) Nice nice! Kom nyligen hem, och just nu sitter jag och hoppas satan på att jag får ngn form av jobb på hunddagiset.. pengarna börjar ta slut ja. Heheh ;O  men men. Det blir som det blir. Får väl pengar från a-kassan snart också hoppas jag :P

Men nee.. nu ska jag kika runt lite på internet, samt fixa lunch till imorrn. Sen blire nog en film som avslut på kvällen ;P Veckan är typ fullspäckad med roligheter.
Imorrn: står ännu tom.
Onsdag: gå runt i liljeholms gallerian med syster och sova på dagis sen ;P
Torsdag: sova hos Alex :)
Fredag: träna med Ronja och sova hos henne :)
Lördag: ska spela ngt brädspel/rollspel med Ronja och Timmy, samt hans kompis :) Sedan vettefan ;D
Söndag: än så länge tom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0