I'm trav'ling at the speed of light

Okej, dags för lite update :P Har varit helt slut efter arbetsdagarna denna vecka. Inte konstigt direkt när man inte jobbat på typ.. 5 månader? haha x)
Var en bra vecka arbetsmässigt. Fick sällskap av syster ngr dagar, så slapp gå dubbelpromenad :D skönt!
Igår åkte jag hem till Ronja efter jobbet för att träna. Vi tränade zumba och lite situps och sådär i typ 1,5 timme! Super :D så jävla roligt också! Hade med mig Pelle också, ska passa han hela helgen x) typ aslätt hund att passa.
Var hemma typ 23.40 igår. Duschade och tittade sedan på gladiatorerna på tv4 play medans håret torka x)

Idag har jag och Pelle träffat Anneli med 3 hundar! Hennes fina vita killar, samt en jack russel som hon passar över helgen ;P Diezel -hennes valp- var hur söt som helst! Var dessutom första gången hon åkte i stan med han. Superduktig var han verkligen! :)
Vi hittade en pytteliten rastgård vid medborgarplatsen där vi släppte dem. Fick dock koppla Pelle efter en stund, eftersom han var alldeles för mkt polis emot lilla valpen. Fan Diezel fick knappt röra sig utan att Pelle skällde ut han xD hahah.
Hem till mamma och pappa där jag hjälpt till att flytta brurs saker till hans nya lägenhet! Sara var snäll och va hemma med Pelle under tiden så han slapp va själv :) Inte för att han inte skulle klara det.. men ahh ;D
Blev sedan tacos och tårta eftersom vi firade syster idag istället för imorrn då hon egentligen fyller år :P namnam!
Spelade även wii- mario bros med syskonen och kusinerna. Patrik och Natalie är nere i sthlm över helgen med Marko :P trevligt, trevligt. Även om hjärnan ibland blev snurrig under Patriks oändliga snackande ;D hahah.

Sen två saker till:
1. Grattis till Rebelle som idag fyller 2 år!<3
2. Den 22a ska jag provjobba på vinsta hundcenter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0