Idag blir en lugn dag.

Jag gillar att gå ut med hunden typ det första man gör på morgonen. Man vaknar till ordentligt och känner sig mycket piggare än om man vaknar upp framför en film på datorn ;P Så jo, nog fan saknar jag att ha hund.

Ska snart möta syster och Nattis (tror jag) i v-by för att handla mat. Har typ absolut ingenting hemma :O kan till och med rabbla upp allt jag har i mitt kylskåp.. : smör, flytande margarin, sylt, tacosås, ost, två cider, måltidsdryck, tomater (typ gamla) och ketchup. Tror det är allt xD och i frysen har jag: potatisbullar, smoothiemix och riven ost. Hahhaha xD förstår ni att det behövs handlas? x) heheh.

Sen ska vi typ hem till mamma och pappa, kanske spela wii. och äta lite tårta om det finns kvar :D *hoppas*
Ikväll blir det nog promenad med Pelle för att kolla ungefär hur lång tid det tar att gå till hunddagiset som jag ska provjobba på den 22a. Jag gissar på ca 20 minuter. Får se om det stämmer.

"Tidigt" i säng sen eftersom jag öppnar imorrn :P En vecka till på hunddagiset. Känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0