Deztination

Först lite klagan:
* Min externa håller typ på att lägga av. Jag måste alltså köpa en ny.. för vilka pengar? hmm.
* Min mobil strular varje gång man ska koppla den till datorn för att försöka lägga över bilder från mobilen till datorn. Kul.

Sen har jag också asont i kroppen efter gårkvällen ;P Förfest hos Jenny och sen var det Deztination som gällde! Blev mkt dans, och vi hade grymt roligt! Orkar inte skriva mer -eftersom jag just nu är så jävla fucking irriterad på elektroniksaker som inte vill funka. Så slänger in bilder istället. Hade ju kamerna min med mig också, så har en hel del bilder därifrån iaf ;) bilderna från mobilen får vänta helt enkelt.

Alla var kära i Jennys vita kisse! ;P


Jao ett urval av alla bilder! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0