ALLA skruvar lösa!

Min dag än så länge:
* Upp tidigt för att ta bort skruven i vänsterfoten. Så nu är fötterna helt klara :D eller okej, dem kan nog behöva lite mer styrka ännu, men snart så! :)
* Åkte till brommaplan för att hämta upp Pontus :) Alex är hundvakt och husse kmr inte hem förrän imorrn. Så sa att eftersom jag ändå inte gör ngt idag så kan jag ha Pontus hos mig :P
* Har glott på O.C. Tkr den serien är så bra!
* Har gjort vårrullar till lunch och diskat undan disken som var i diskhon. Känns som om det alltid står disk där ;O haha.

Jao, Alex slutar 14.20, då kmr han hit och så blir det väl en promenad med honom och Pontus. Tänkte vi ska gå till hunddagiset jag ska till imorrn för att se ungefär hur lång tid det tar att gå dit. Sen får vi väl se vad som sker under kvällen. Mer O.C kanske? :P
Ser fram emot imorrn och att provjobba på dagiset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0