6 & 7

Har inte skrivit på ngn dag, så tänkte uppdatera lite om dem senaste dagarna. I lördags var jag ju ute med Anneli, det blev bara vi två, men vi hade trevligt ändå! Vi har det alltid trevligt :) Blev chockerande nog inge hundsnack, utan killsnack faktiskt ;D hahha.

Söndag promenerade jag hem till mamma och pappa med tvätt, och sen hade jag, syster och Alex en liten spel- och filmkväll där. Mysigt!

Idag tog vi det bara lugnt, ja inte Sara, hon skulle ju till skolan ;) hahah. Sen åkte jag och Alex och träffade Nicolina. Var aslänge sen vi träffades, så blev två timmars konstant pratande ;D i like!

dessutom tänkte jag att jag kör två "fakta" på direkten också ;P

Fakta 6; Det här språket vill jag tala flytande -> engelska.
Fakta 7; Fem dåliga vanor -> 1.Jag blir lätt irriterad. 2.Jag har dåligt tålamod. 3.Jag stänger in ganska mycket inom mig själv. 4.Jag är en så jävla stor gottegris. 5.Jag river upp finnar och alla småsår jag får.. ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0