tidsinställt inlägg - drömma får man

Gjorde iordning detta inlägg direkt efter det förra. Eftersom jag fortfarande väntar på samtalet xD.. folk och deras tidsperspektiv.. ;P hehhe.
Jag är kär i dessa valpar, och önskar, önskar att det var dags för mig att faktiskt skaffa hund nu. Är ju inne på att nästa hund blir en staffe, och vill ha en hane. Och well, alla tre hanvalparna i kullen är så fina! Vill ju inte ha en helsvart då jag tkr det är lite tråkigt.. och har ju faktiskt blivit kär i den blå färgen.. Så skulle nog stå emellan den blåa, eller den vita med blå fläck vid ögat! Om ngn av dem ens fanns kvar till salu. Jao samt om tiden var rätt. Men, men.. tittar på bilderna om och om igen och drömmer lite grann. Drömma får man ju.
Har ju inga pengar, och vet inte riktigt hur min framtid ser ut.

Garpenborgs kennel; länk till bloggen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0