fattig kvinna käkar bara pasta

Kändes som om jag bara vred och vände på mig inatt, så var inte pigg när jag gick upp strax innan 8 imorse. Men jobba gjorde jag, och förutom en jobbig stund med utfall och en smått hysterisk hund vid hundmöte från båda hållen så gick mina 3 promenader hur bra som helst idag! Ingen som drog speciellt mkt, och dem flesta hundarna var små änglar :)

Ella är iaf tillräckligt frisk för att jobba imorrn, så imorrn ska jag ta det lugnt, städa lite kanske och ska försöka träna också. Sen ska jag våldgästa mamma och pappa och tvinga dem att mata mig. Har typ ingen mat hemma. Eller okej, jag har: potatisbullar, ris, potatismos och pasta. Känns bra. Hahha. Blev bara spaghetti till middag, för svårt att fixa ngt till när det inte finns och man inte har ngr pengar ;D hahah. Har typ 4 kr på kontot, och typ.. 16-17 kr löst i jackfickan. Mhm, räcker långt? xD hahah.
Så imorrn middag hos mamma och pappa, och på lördag middag hos Alex! Sen ska jag ju passa en hund från förra hunddagiset, så då får jag iaf lite pengar :)

Har börjat kolla på Förhäxad nu också, blev klar med O.C så tänkte att då kör vi nästa serie ;D Ska forts kolla typ nu, fast funderar på att se en film eller ngt sen också. Unyttja Netflix innan det tar slut. Sa upp det för ett litet tag sen, så det tar slut nästa vecka ngn gång tror jag det var 8) Finns ändå inte så mkt, samt att jag är fattig ja ;P haha.

Btw, hoppas alla hade en bra Alla <3s dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0