Telia suger

Jag är så jävla arg. Så jävla fucking f*tt irriterad. Min jävla surfmängd -eller vad fan skiten heter- tog slut idag. Självklart idag när jag är ensam på dagis och ska sova här. Självklart. Varför inte. 
Beställde mer för att kunna se klart på filmen.. Vad händer? Jo skiten tog slut igen. Beställer mer för att kunna se klart mina 10-15 minuter av filmen.. Men tror ni det funkar? Nej självklart inte. Har väl legat här en timme nu och bara blivit mer och mer irriterad. Telia suger. Dem kan ta sig i arslet och dra åt helvete. 

Jo men det är skitkul att ligga här i min ensamhet och så funkar inte ens mobiljäveln. Jag kan alltså inte ens kolla facebook eller instagram eftersom det tar typ en kvart att ladda EN bild. Ja i-landsproblem men det skiter jag i! Jeejnenldölnhntmrlrl HAT. 

Kommentarer
Postat av: Cicci

MITT INTERNET TOG OCKSÅ SLUT IGÅR! Blev ledsen i ögat... men beställde mer internääät!

2013-12-17 @ 08:55:27
URL: http://www.ciicci.blogg.se
Postat av: tebbs

om du tittar på film via 3G så kan du bara se upp till 15 minuter ungefär, för att streama en film tar mycket mer mängd än vad det gör att titta facebook x)

2013-12-17 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0