Live

Problem med foten igen. Jippie. Tror det är mina svarta gympaskor som gör det värre? Vet inte. 

Igår var jag inne på dagis typ hela dagen för att vila foten lite. Ändå hade jag ont på kvällen :( asont alltså. Usch. Dessutom sover den ju fortfarande. Ja ngt är ju fel. Men har iaf fått tid för att kolla upp den. På måndag! Får se vad dem säger då x) 

Iaf så var jag och Tesso i rastgården en sväng med några hundar igår. Morfen fick följa med, han gick med mig och två andra hundar. Han var jätteduktig :D fastän Tesso gick framför med 6 andra hundar så gick han ganska bra i koppel och hade bra fokus på mig :) duktig liten kille! Dessutom var han asduktid när jag kallade in honom, då kom han direkt :D faaaast jag passade på när dem tog en paus i leken ;) tror inte han är helt redo för att avbryta mitt i lek för att matte ropar ;P hahah. 



Idag är Morfen hemma med mamma, och sen är syster vakt efter hon slutat skolan. För idag kmr Hannah jobba med mig och Tesso :D och vi vill kunna gå ut alla tre tillsammans! Går ju inte när jag har valpen med, så mamma och syster är superdupersnälla och tar han idag. Tack till dem!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0