Inte bara en dans på rosor

Idag har min irriationsnivå varit väldigt hög. Har irriterat mig på det mesta under större delen av dagen. Speciellt på valpen min. Ändå har han varit duktig större delen av dagen. Var väl bara på kvällen som han var övertrött och för en stund vägrade komma till ro. Då var han till salu för första gången. Mestadels på grund av att jag redan innan var så irriterad. Hahah. 

Nee men han är oftast duktig, och en relativt enkel valp ändå. Men det är grymt mycket man ska lära honom. Ja det är till och från asjobbigt att ha valp. Men det är bara att hålla ut ;) tur att jag -som inte direkt är känd för mitt tålamod- har hjälp med han iaf! Haha x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0