ToppenFredag

Så jävla bra dag jag hade igår!
Först bad med flumgänget på dagiset. Vi hade en hund var och dem fick bada lite i omgångar tillsammans med oss. Så sjukt härligt väder och vi hade även lite fika vid vattnet. Så mysigt :)

Åkte från dagis vid 3, raka vägen hem för att byta om till badkläder igen och så bli upphämtad av Jenny och Anton för att åka till ängbybadet. Vi grillade och badade, hade det allmänt bra i värmen helt enkelt! Totalt blev vi 8 pers och vid typ 8 tiden så åkte vi alla hem till Alex. Blev lite spel och sen kom även syster min dit och alla var med på någon omgång singstar!

Jag och syster fick sen skjuts hem av Jenny och Anton! Känner mig inte alla skyldig att köra dem hur mkt som helst sen när jag väl lyckad ta körkort ;p hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0