Tinitus snart?

Öppnade idag, gick bra förutom att det under så gott som hela morgonen var pip från hundarna. Många nya (är i nya lokalen idag) som ännu inte vant sig helt vid dagiamiljön. Så skruvade upp radion för att överrösta pipen, vilket ledde till huvudvärk. Härlig start på dagen! Hahah x)

Promenaden gick dock riktigt bra, och efter det har det varit ganska lugnt. Lite pip till och från men ahh.

Ikväll ska jag sova hos mamma och pappa igen. Gör kanske det imorrn också. Dem håller på och byter fönster och målar och har sig i lägenheten. Känns lite jobbigt att vara där då. Dock jobbar jag heldag på fredag, vilket innebär att jag åker till jobbet tidigt på fredag, så kanske sover hemma imorrn. Jaa om ni nu bryr er? XD hahah. Nee nu ska jag snart mata lite hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0