Sista helgen av semestern

Åt middag med mamma igår, och nu ser jag henne inte på två veckor då hon åkte till grekland idag! lyx!
Spenderade kvällen med Jenny, Anton och Alex igår, och vi spelade spel och hade det allmänt bra. Alex drog ganska tidigt då han var trött, inte så konstigt med tanke på att han varit uppe sen innan 5 på morgonen xD jag skulle egentligen hem, men det blev så att jag sov kvar hos dem.

Idag har varit en ganska lugn början på dagen. Filmtittande och så fick både jag och Jenny massage av Anton :) sen var jag tvungen att åka hem och hämta saker, så är nu på väg tillbaka till dem. Ikväll ska vi nämligen på grill- och poolhäng hos Elin och Krippe ute i täby! Tror det kmr bli en riktigt härlig kväll, och ringde dessutom pappa nyss som är snäll och hämtar mig där sen :D woooho! I like!

Bjuder på en bild från gårkvällen också och hoppas mobilen vill ladda upp den ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0