Med syskonen

Fullt upp som vanligt!
Igår hade jag en liten spelkväll med Anders. Vi spelade mario party, mario kart, mario baseball och sonic. En lugn bra kväll x)

Idag spenderade jag början av dagen i lugnets tecken. Såg på one tree hill och so you think you can dance. Samt var duktig att diska :p
Strax innan 4 gick jag hemifrån och åkte till råcksta där syster hoppa på t-banan, så att vi sen tsm åkte hem till brur! Vi spenderade sedan typ hela kvällen i heron city :) gick lite vilse, åt på o'learys, kikade i butiker (jag köpte en till "just do it" t-shirt! :D) samt såg på bio! Efter typ 2 månaders väntan var det äntligen dags att se After earth! Med Will Smith :D riktigt bra film om ni frågar mig :) kanske inte helt som jag tänkt mig, och min bioupplevelse förstördes lite av att jag hade en killes huvud i vägen för texten ;O tog ett tag att komma in i att läsa halva texten och lyssna på vad dem sa utan att koncentrera sig på det hela xD men ahh, mkt bra film! :)

Promenad från heron city hem till brur i vårberg, och så lite spelande av Mario party. Helt enkelt en väldigt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0