Ingen stress

Skulle ha sovit hos Alex igår, men fick ett sms om att han var helt slut och inte orkade. Så istället åkte jag hem till mamma och pappa och sov. Vilket blev asbra då jag kom dit lagom tills Hells kitchen började! :) fastnade nämligen framför en ny serie jag börjat se på, Teenwolf. Ganska underhållande! Ahh plus att jag väntade på skjuts av pappa :) hahah.

Idag hade jag tänkt sova till typ kl 10, men vaknade självklart aspigg vid 8. Typiskt! Somnade iaf vid typ 12 igår, så har sovit ordentligt iaf :) strax efter 1 åker jag till Jenny, men innan dess måste jag måla mina naglar och fluffa håret! :) 4 timmar på mig, jaa jag har inte bråttom ;) ska göra allt i min makt för att inte göra som jag brukar när jag har lång tid på mig.. Nämligen att slappa och göra nada i flera timmar, för att sen få asbråttom ;D hahha. Nope not today! Ska äta frukost och glo lite på tv, sen fluffa håret! Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0