En bra måndag

Ska inte skriva så mkt, ska försöka mig på att sova så jag inte är lika trött imorrn som jag var imorse ;p iaf, hade en bra arbetsdag, och har sedan spenderat eftermiddagen och kvällen med pappa :) sover här inatt, och har sysselsatt mig med att tvätta! Tre maskiner blev det, och då är jag ändå inte helt klar. Blir nog en maskin på onsdag också :)

Har tittat lite på fotboll och så idol som började idag :D synd att dem visar så mkt runtom självaste auditionerna, samt all jävla reklam -.-' men, men.. Såg även på hells kitchen som dem spelat in :) men nee.. Blev ju självklart längre än jag tänkt.. Hade typ tänkt mig 5-6 meningar xD hahah. Jaja, ska även bjuda på lite bilder från dagen på jobbet! Sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0