Blindhet och nattsamtal

Tycker så synd om lilla Bam. Han är ju nyblind, så har inte vant sig vid det än. När vi kom hem igår så började han med att gå in i saker :/ Så spärrade av så han bara kan va i sovrummet, och säkrade väggarna och hårda kanter med kuddar och filtar! Funkar ganska bra, och jag kunde sova lite lugnare. Sen att han gick omkring i mina tvättpåsar *prassel prassel* mitt i natten var kanske inte så kul.. X)

Dessutom så ringde min telefon vid typ halv 2 inatt! Var en som undrade om jag kände en joel i vällingby, eftersom jag ringt hans nr flera gånger för ngn vecka sen.. Fatta först ingenting men insåg sen att det måste varit när jag och Sara mötte en kille som blivit utelåst! Ringde ju hans kompisar flera gånger då xD hahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0