sjuk

Idag har inte varit ngn bra dag för mig. Har inte gjort ngnting. Vaknade imorse med ont i magen, och ja sen har jag under dagen sprungit på toa ett X antal gånger. Fräscht eller hur? xD Jävla tur att jag inte spyr iaf! 

Skulle ha mött mamma och syster uppe i v-by vid kl tre för att sen göra dem sällskap hem och hämta min tvätt. Men mamma var så söt så hon körde hit den så jag kunde bara gå ut och hämta den utanför dörren :)<3 

Har under hela dagen endast fått i mig en drickyoghurt och en snabbpizza. Inte direkt mkt att gå på xD Fast har iaf druckit typ en hel kanna med måltidsdryck, så det är ju bra iaf ;P

Men nee, har fortfarande ont i magen, huvudet och typ.. kroppen rent allmänt, så ska bara svara på lite roll innan jag går tillbaka till mitt halvsovande tillstånd framför en film. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen tvättstuga?

2013-04-10 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0