trött i fötterna

Så grymt söta hundar! Verkade jätte härliga och matte som vi pratade mest med var väldigt trevlig och lätt att prata med :) Så på söndag ska jag passa deras två sötnosar, och syster min har lovat hjälpa mig i och med att jag fortfarande inte är helt bra i fötterna.

Har nog gått för mkt idag tror jag. Först hem till Nadja, det blev ca 30 minuters promenad. Sen upp till v-by med brur som sällskap då han bjöd på maten, kanske en 30 minuters promenad igen.. och så nu ikväll när jag träffa Anna med hundar (tror husse hette Jens? Eller Jonas.. :O bra koll här.) så blev det kanske en 30 minuters promenad igen. Kan säga att jag nu är helt slut i fötterna, så det var nog för långt. Men, men.. får ta det lite lugnare imorrn x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0