Listen to the things that your friends say

Bra dag!
Fick sms imorse av Jenny och Alex som tkt jag skulle med till barkarby. Var tveksam till en början och kände mig väldigt orkeslös.. Men sket i det och sa ja. Bra gjort!
Vi var inne på IKEA där jag fick åka vagn hela tiden x) asnice att sitta på vagnen och slippa gå runt där inne. Var ngr som kollade lite snett på en ;D

Det blev även ett besök inne på elgiganten där Alex fastnade framför tv apparaterna ett bra tag ;p sedan blev det en liten roadtrip till annedal, det nya bostadsområdet som byggs typ precis vid solvalla. Hur fint som helst! Vi alla tre flyttar gärna dit ;) haha.

Förbi hemma hos Alex för att hämta Pontus, och dagen avslutades hemma hos mig :) Alex var dock tvungen att åka hem ganska tidigt på grund av tvätttid, men jag, Jenny och Sara sysselsatte oss med kortspelande ett tag innan Jenny åkte hem. Riktigt trevligt, och som sagt, bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0