Drömma går ju ;D

Jag är typ kär i en hund. Han låter så himla mysig och jag vill bara ta hem han och lära känna han. Skulle vara så lätt att trycka på intresseanmälan och fylla i forumläret.. MEN nej. Dels för att det inte är rätt tid att skaffa en annan hund. Dels för att han är STOR. Men man blir ju sugen, och tänkte att jag kan ju iaf göra lite reklam för han: ICE
 
Jaja, finns så många fina hundar där ute. Känns ju hemskt att kika runt på hundar när ens egna inte ens har flyttat än. Men jag har alltid kollat runt lite mer för skojs skull. Sen att det känns mer "seriöst" just nu eftersom jag efter november kmr va hundlös, ger ju det hela en helt annan känsla. MEN, jag har inte råd att ha hund förrän jag har ett nytt jobb, och tanken är ju att jag ska ta tid på mig och inte ha en egen hund på ett tag.
Samtidigt vet jag att jag vill ha hund omkring mig, och därigenom gäller daghundarna i första hand. En egen hund blir det inte igen förrän kanske nästa år, om ens då.

Lite tankar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0