alingsåsare

Äntligen vet jag vart hunden ska flytta. Hon får flytta till Alingsås, hem till Sofia som har hennes syster och en hane från Å-kullen. Det låter så sjukt bra. Hon har erfarenhet av rasen och erfarenhet av osäkra/rädda hundar. Bor på landet med katter och har hundarna mest lösa. Första tiden ska hon ta ledigt så hon kan spendera tid med Rebelle, det är asbra! :D Hon flyttar i november ngn gång, vet inte riktigt när än.

Just nu är det bara lättnad. Eftersom jag vet att hon kmr få det bra. Kommer dessutom få hälsa på så mycket jag vill, så det känns också bra! Vill kunna träffa min lilla sötnos igen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som Rebell kommer få det kalas. Bo på landet, kan väl inte bli bättre + att tjejen har erfarenhet av allt. :-) Glad för eran skull. Kram

2012-10-11 @ 08:40:17
Postat av: Helen och Tellus

Vad härligt!
Vilken tur att det löste sig så bra. Hon kommer få det kanonbra där, det är jag helt övertygad om.
Sköt om dig nu, jag kommer fortsätta läsa om ditt liv i bloggen, så jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva.

2012-10-11 @ 08:55:08
Postat av: sandra till nadja

Eller hur! Kmr bli hur bra som helst! :)
kam <3

2012-10-11 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0