Vila kan man göra i graven!

Måndag: Måste upp till den fruktade Arbetsförmedlingen. Det suger jao x) hahah. Onödigt egentligen.. men är typ ifall jag förblir arbetslös.. så jag säkert får pengar från a-kassan. Sen ska jag även träffa Ninja, hon med Aiira (amstaffen) och skriva papper. Hon börjar som daghund hos mig nästa måndag :) Ska trolgitvis sova hos Alex sen också!

Tisdag: Träffa Ronja :) Vettefan vad vi ska göra, men blir nog en tur i stan skulle jag tro.. ;)

Onsdag: Ska följa med syster till skolan! :D Vara med på två lektioner ;P grymt länge sen man var där. Gick ju på samma skola som hon går i :P haha. Sen på kvällen är det föreläsning i Vallentuna om tillväxtrelaterade ledproblem. Kmr bli intressant jao! :)

Torsdag: Ska åka och hälsa på hunddagiset. Blir väl en promenad där också ;)

Fredag: Fest hos Malin! :D:D:D

Lördag: Singstar hos Alex med massa folk :D:D:D

Söndag: Vara död? xD hahah.


ahh och så ska jag försöka gå och hämta min cykel hos mormor under veckan.. typ i början ngn gång så jag kanske kan börja cykla lite på kvällarna. Samt att jag ska flytta tillbaka till Nadja x) Mycket att så i, oh yeah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0