SötHundar och CoolKatter

Har glömt skriva om filmen i fredags ;O den var hur bra som helst! En scen satt jag typ som en staty och bara glodde xD hahah. Grym! Lugnt den bästa :)

Tänkte även slänga in lite bilder på dem söta hundarna och katterna hos våra kusiner :) En av hundarna blev deras typ idag xD Var en som hade köpt honom för typ mindre än en vecka sen?, men sen var han typ inte säker på om han ville ha kvar den? eller ngt sånt.. 0.o.. så först fråga dem om jag ville ha han. Vilket jag dels inte är redo för, samt att han till en början verkade lite osäker. Och jag ska inte ha en osäker hund. Men så då bestämde dem sig för att behålla honom själva xD hahah.
Men nee, nu ska jag nog börja packa ner lite saker. Veckan som kmr flyttar jag tillbaka till Nadja :) Kmr bli så jävla tomt utan hunden, men det är bara att vänja sig. Har iaf planer för typ hela veckan ;D men orkar inte skriva ner schemat nu, det kanske kmr i ett senare inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0