Shit happens

Hade grymt roligt igår.. tills jag tappade min mobil.. jippie :) var lite totalt förstörd när jag insåg att den var borta. Jag som alltid varit supernogrann och alltid haft superkoll på mobilen och andra viktiga saker. Hade ju haft smskontakt med brur innan då han också var ute, så ringde han från Ronjas mobil och mötte upp honom på vägen. Var verkligen tur, för han fick lilla totalförstörda mig till att lugna ner mig och inse att det kanske inte var hela världen. Tycker synd om dem som inte har en storebror<3

Så ja, hem och så satte jag mig typ kl 4 och ringde och spärrade sim-kortet. Samt polisanmälde det dåra. Så idag har jag även spärrat själva telefonen. Ska ringa till Kolingsborg där vi var och se om dem fått in den i garderoben eller så, men tvivlar på det. Sen blir det upp till telia för att fixa nytt sim-kort.

Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0