Rubrik

Jag brukar alltid vakna när Sara går upp samt oftast vakna när någon släpper ut hunden från rummet för att gå ut med henne (ja sån lyx har vi ;D). Men idag sov jag som en stock fram till kl 10 när mitt alarm lät. Och jävlar vad varmt det var. Solen lös in genom fönstret som en jävla värmelampa och strålkastare.. hahah x)

Är lite seg idag, men har samtidigt en liten rastlös känsla. Ska iaf ringa kommunal idag, och se om en borttappad mobil går på hemförsäkringen.
Senare idag ska jag och syster åka till stuvsta och träffa Rose :) Vi ska kika på råttor åt syster! Spännande spännande :) Var ett tag sen vi hade råttor, men efter att ha passat Kossan så blev man ju sugen ;) så syster fick ju. Själv får jag vänta tills jag har egen lägenhet.
Igår var jag och syster btw och träffa en kvinna med sina tre retrievers. Jätte mysiga hundar, dock lite lätt skälliga när vi plingade på dörren.. 8) hahha. Blev lite småkär i gammeldamen på 9 år. En Cheasepeake bay retriever (stavas det så? ;D). Var tvungen att kolla om jag var duktig nog till att stava rätt.. nästan rätt. Chesapeake bay retriever ska det va :P Hon var lite småreserverad till en början, men det slutade med att hon låg i soffan bredvid mig med huvudet i mitt knä. Mys! Ska iaf kanske passa dem en timme eller så denna vecka. Matte skulle sälja en matta som en ev hundrädd person skulle komma och kika på ;D Är bra att lära känna dem lite mer :)

Annars då? Joda, fötterna är lite småömma idag, men annars bra. Och handen går det framåt för så det är ju bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0