ny mobil!

Igår skrev jag ett inlägg från mobilen -finns ingen bloggapp på nya mobilen :( -och det blev så fult, för av ngn anledning så kunde man inte gå ner en rad..? 0.o skumt. Så störde mig på det och tog bort det ;D hahah.

Såå gårdagen i punktform:
* Hundvakt åt Kimbo och Shania från 9-13.30. Inga problem, förutom att den korta rastrundan dem fick var lite småkämpig till och från.
* Upp till b-vy med mor och brur, där supersnälla brur köpte en mobil till mig :D:D:D för tidig julklapp. Det blev en HTC windows phone 8X, och den är riktigt nice :) Är typ helt ny ute i affärerna, så finns kanske inte alla appar man vill ha, men det kmr väl :P Den är iaf blå och jättefin! :D Tack brur!
* Till coop för att storhandla, där även pappa droppa in. Är inte ofta nästan hela familjen är och storhandlar xD vet inte om det ens har hänt förut? xD Bara syster som saknades eftersom hon gick i skolan 8) hahah.
* Hem till Alex där vi tillsammans med syster min lekte lite med nya mobilen och sen körde singstar resten av kvällen! Riktigt nice :) l

Idag blir det en lugn dag. Var ute en sväng med hunden nyligen, hon skötte sig inte direkt så bra som man kan. Så känns ju bra att datumet närmar sig för hennes flytt. Tror både hon och jag i längden kmr må bra av det.
Känns samtidigt sjukt att snart är hon inte min längre. Störd känsla.
Har sett på mina inspelade tv-program och fixade när jag kom in en supergod milkshake! Glass, mjölk, lite vaniljsås, hallonssås och chokladsås ;) nam namn!

Ahh visst ja, och så kom jag igår på ännu en julklapp jag önskar mig. Breaking Dawn del 1 på dvd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0